Inici » Notícies » Celebrem el 3r aniversari del Museu!

Celebrem el 3r aniversari del Museu!

Volíem donar-vos les gràcies pel vostre suport, la vostra participació i sobretot per la vostra energia que fa, dia rere dia, viure el Museu Carmen Thyssen Andorra. Ja han passat tres anys, i quins tres anys!

Com a institució cultural, una part important del treball és la valorització de la col·lecció Carmen Thyssen – Bornemisza. El Museu Carmen Thyssen Andorra té com a lema el dinamisme i la creativitat. Per això, cada exposició, cada temàtica, està pensada no solament per donar a conèixer la col·lecció, però sobretot per sorprendre i connectar els nostres visitants, de totes les edats i de tota mena, amb les obres. Retrospectivament, el Museu Carmen Thyssen Andorra compta quatre exposicions amb quatre temàtiques diferents:

• “Escenaris. De Monet a Estes. De Trouville a Nova York”
  • “Allées et venues”. Gauguin i quatre segles de camins en l’art”
  • “FEMINA FEMINAE. Les Muses i la Col·leccionista. De Piazzeta a Delaunay”
  • “INFLUENCERS en l’art. De Van Goyen al “Pop Art”

De fet, el que valora el museu, no són únicament les obres, sinó les persones que els hi donen vida mirant-les, vosaltres. Per això, volem oferir una experiència original, que sigui a través les visites guiades, les visites amb audioguies o per les diferents activitats que organitzem al voltant de cada exposició (jocs, esdeveniments, …). Gràcies a la vostra confiança, el Museu Carmen Thyssen Andorra té una connexió molt forta amb la joventut del país. Com a lloc d’interactivitat i de creació, les activitats i els tallers de l’EduCarmenThyssen, inspiren els joves a pensar i expressar-se lliurement de manera lúdica.

Més que una simple vitrina artística, el Museu Carmen Thyssen té com a compromís la implicació en la vida cultural del país. Les col·laboracions amb els creadors i artesans actuals o amb les empreses i marques, donen la prova que l’art va més enllà que la simple exposició d’obres. Cada cop més, el Museu Carmen Thyssen Andorra es vol presentar com a membre actiu a nivell social, participant als actes i moviments solidaris del Principat al costat de la ciutadania.

Tot això no hauria estat possible sense el vostre suport, dinamisme, entusiasme i participació durant aquests tres anys. Per això, aprofitem aquest dia tan especial per expressar-vos el nostre més sincer agraïment, i sobretot la nostra voluntat de continuar l’aventura amb vosaltres!