Inici » Notícies » Aquest Nadal, regala art i diversitat amb les caixes de torrons Alemany!

Aquest Nadal, regala art i diversitat amb les caixes de torrons Alemany!

Un any més el Museu Carmen Thyssen Andorra col·labora amb la fundació AufarePyrénées Andorra i Torrons i Mel Alemany, per crear una caixa Art Cru amb mel i torrons, amb l’objectiu de donar visibilitat a la diversitat i contribuir en el canvi cap a una societat més inclusiva.
La guanyadora de l’edició d’enguany de l’Art Cru per a la il·lustració de les caixes, en què la font d’inspiració ha estat el Nadal, és Sara Moyano, del Servei Ocupacional Xeridell atesa per la fundació Privada de Nostra Senyora de Meritxell.

Des d’aquesta setmana, pots comprar la teva caixa d’Art Cru d’Alemany a la botiga del museu per 26 euros!