Inici » Notícies » Un any més, el Museu Carmen Thyssen Andorra ha participat en el programa Nits d’Estiu als Museus!

El dijous 20 de juliol, el públic va gaudir de la visita teatralitzada “Una nit amb Gabrielle Münter” a càrrec de Núria Montes. Durant la vetllada, l’actriu va donar veu a la pintora expressionista alemanya, que va explicar els seus periples per salvar les obres dels seus amics expressionistes de les mans dels nazis, així com el seu treball com a pintora en un context difícil, la Segona Guerra Mundial. Aquesta experiència es va fer a través de les obres més acolorides de la mostra actual KHRÔMA. L’univers emocional del color.

La segona vetllada del programa es va fer amb música! El dijous 3 d’agost, es va dur a terme el concert “Colors & songs”, un esdeveniment en col·laboració amb la Fundació ONCA. De la mà del duet Roser Puigbò (veu) i David Sanz (guitarra), els assistents es van endinsar en un viatge musical que fusiona la cançó tradicional i els colors de la mostra.

Durant el concert, els assistents es van sorprendre amb la fusió de diferents estils, ja que el duet va comptar amb la col·laboració del deejay cubà DJ Tite, amb un parell de versions musicals interpretades durant el recorregut de la policromia.