Inici » Notícies » Roda de premsa : “Talents amb Denominació d’Origen. De Rigalt a Puigdengolas”

Roda de premsa : “Talents amb Denominació d’Origen. De Rigalt a Puigdengolas”

El Museu Carmen Thyssen Andorra i Crèdit Andorrà  han presentat aquest dilluns 14 de desembre “Talents amb denominació d’origen. De Rigalt a Puigdengolas”, la cinquena exposició del museu que podreu descobrir a partir del 12 de febrer de 2021, fins al 9 de gener de 2022.

Els dos comissaris de l’exposició, Guillermo Cervera i Isabel Rodríguez, encarnen aquesta col·laboració i subratllen el desig de vincular una institució pública i l’altra privada per un objectiu comú: la promoció i l’obertura cultural del nostre país.

Aquesta nova exposició, centrada en el diàleg entre la Col·lecció d’Art de Crèdit Andorrà i la Col·lecció Carmen Thyssen-Bornemisza, girarà entorn de l’obra d’artistes catalans de finals del segle XIX i principis del segle XX. Amb l’objectiu de crear una sinergia entre pintors de dues col·leccions diferents, us esperem el pròxim 12 de febrer per descobrir les 23 obres del Fons d’Art de Crèdit Andorrà i 5 de la Col·lecció Carmen Thyssen-Bornemisza, que formaran el testimoni d’aquesta edat d’or de la producció catalana, i en els quals podrem inclús descobrir les nostres valls andorranes, anys enrere.