Inici » Notícies » Els alumnes de la Universidad de Málaga accepten el #MCTACHALLENGE #selfportrait

Els alumnes del Títol de Tècnic Auxiliar en Entorns Culturals impartit per la Universitat de Màlaga, s’han sumat al repte #selfportrait llançat des del Museu Carmen Thyssen Andorra, en el qual es proposava fer un autoretrat als participants.

El Museu Carmen Thyssen Andorra i la Universidad de Málaga comparteixen estratègies d’aprenentatge, museologia i patrimoni cultural; per aquest motiu participem, des del departament educatiu EduCarmenThyssen en la formació de el curs Tècnic auxiliar en entorns culturals, enfocat a la formació laboral de joves amb discapacitat intel·lectual, amb la finalitat que puguin desenvolupar diferents funcions dins de diferents entitats relacionades amb la Cultura.

El curs ofereix l’oportunitat a aquests joves de participar en diferents esdeveniments culturals i d’oci i rebre formació en habilitats emocionals socials i culturals de gran rellevància.

Ens enorgullim poder formar part d’aquesta col·laboració i des del Museu Carmen Thyssen Andorra agraïm la participació de tots els artistes.