Inici » Notícies » Els alumnes de disseny de l’EA de Batxillerat i els tallers ocupacionals de l’EENSM treballen plegats amb motiu del Dia internacional de les persones amb discapacitat

“La inclusió social de les persones és cosa de tots” és el lema del concurs d’obra gràfica que engeguen el Museu Carmen Thyssen Andorra i l’EENSM amb motiu del Dia Internacional de les persones amb discapacitat que se celebra el pròxim 3 de desembre.

Els alumnes de disseny de la Margineda han estat els escollits per participar des de les aules en l’elaboració d’un disseny que serà imatge del dia assenyalat. El projecte guanyador tindrà el privilegi de formar part del procés de producció als Tallers Ocupacionals. El producte resultant, una tassa commemorativa, es comercialitzarà des de els Tallers i es podrà trobar a la botiga del MCTA.

Aquesta acció té com a finalitat fer partícips als joves en la sensibilització social envers les persones amb discapacitat per tal de fer un reforç positiu de la discapacitat i normalitzar la integració.

La setmana passada l’EESM i el MCTA van ser convidats per l’Escola Andorrana de Batxillerat a fer una presentació del projecte a tots els alumnes participants on es van reafirmar les iniciatives d’obertura i inclusió en la comunitat i la societat.