Inici » Notícies » Activitats pels grups de Xeridell al MCTA

Activitats pels grups de Xeridell al MCTA

Els usuaris de la Fundació Privada Nostra Senyora de Meritxell continuen participant als tallers del MCTA.

Des de l’obertura de l’actual exposició “Talents amb denominació d’origen” els joves de la FPNSM han sigut participants molt actius en totes les nostres activitats! Des del febrer, han realitzat diversos tallers de diferents temàtiques, carnestoltes, ombres xineses, paisatges andorrans i estampació de samarretes.

Per a cada activitat van treballar amb diferents materials i eines per a contribuir a la imaginació i creativitat de cada usuari.

Amb la creació de nous tallers cada mes, continuem animant a tot el col·lectiu a venir a participar i experimentar amb activitats dinàmiques i creatives per apropar-los a l’art i la cultura.