Inici » Activitats » Taller de pintura inspirat en Natan Elkanovich

Taller de pintura inspirat en Natan Elkanovich

El Museu Carmen Thyssen Andorra presenta les activitats que complementen l’oferta cultural durant la temporada expositiva Khrôma, L’univers emocional del color. Una exposició que agrupa un total de 35 obres ordenades pels seus colors predominants.

La segona setmana de juliol serà el torn dels més petits de la casa. El dissabte 8 i el diumenge 9, es farà untaller de pintura estarà inspirat en l’obra de Natan Elkanovich. Durant la sessió, les famílies hauran d’experimentar amb materials de pintura plàstica i materials de pastisseria, per crear obres en 3 dimensions.

Informació pràctica tallers familiars:

Sessions dissabte: 11.30 h, 12.30 h, 16 h i 17 h

Sessions diumenge: 11 h i 12 h

Durant els tallers, es convidarà a les famílies a descobrir les obres tractades a l’activitat.

Activitats familiars gratuïtes. Edat mínima recomanada: a partir de 4 anys.

Tots els infants menors de 12 anys han d’anar acompanyats d’un adult obligatòriament.

Aforament de l’espai EduCarmen: 12 persones.

• Reserves: reserves@mcta.ad / tel.:+376 800 800