Inici » Activitats » Plein Air Thyssen als Jardins d’Art

Plein Air Thyssen als Jardins d’Art

Dissabte 10 de setembre de 16 a 19 hores, el taller es trasllada als Jardins d’Art d’Ordino (Prat del Call). Per primera vegada, el Museu Carmen Thyssen Andorra col·labora amb el concurs Ordino Jardins d’Art, amb el clar objectiu de crear sinergies entre esdeveniments culturals del país, i aportar una mirada artística des del fet pictòric. En la quarta edició del certamen, l’equipament museístic proposa el taller Plein Air Thyssen als Jardins d’Art d’Ordino, un taller de pintura a l’aire lliure per al públic familiar que permetrà als visitants del festival, convertir-se en creadors d’art. En aquesta ocasió, l’activitat se centrarà en una reproducció de la mítica “columna de Morris” creada a París el 1868 on els participants podran exposar les seves obres. Teresa Areny, cap de projectes del Museu Carmen Thyssen Andorra comenta que “per al museu es molt important aportar les nostres activitats fora de l’espai museístic propi, en un clar objectiu de vehiculació de la institució a tot el territori i estem molt agraïts als Jardins d’Art d’Ordino per haver-nos convidat a col·laborar en aquesta edició.”

Reservar la/les seva/es plaça/es al correu reserves@mcta.ad o al tel. 800 800.

Sessions Dissabte: 10.30 h, 11.30 h, 12.30 h, 16.00 h i 17.00 h

Sessions Diumenge: 11.00 h i 12.00 h

Edat mínima recomanada: a partir de 4 anys.