Inici » Activitats » Participa al GoBlue pel Dia Mundial de la Infància!

Participa al GoBlue pel Dia Mundial de la Infància!

El Museu Carmen Thyssen commemora el Dia mundial de la infància (el 20 de novembre) amb l’activitat “pinta els teus drets”, que s’emmarca en la campanya GO BLUE impulsada pel Comitè Andorrà de l’Unicef.

La proposta d’enguany es durà a terme els dies 25 i 26 de novembre i girarà al voltant dels drets de la infància i la conscienciació social promoguda per les Nacions Unides i l’Unicef.

Durant l’activitat, s’explicaran quins són els drets de la Infància recollits a la convenció i a partir d’aquests, els infants en podran escollir un per crear la seva obre dins d’un globus. El taller acabarà configurant un mural al vestíbul, en el que es posaran tots els globus, representant un cel que conté els seus drets.

En aquest taller es proposa als infants que dibuixin i retallin el seu propi globus. Després, sobre d’aquest, hauran de crear la seva obra, inspirant-se en algun dels Drets dels Infants explicats prèviament al taller. Un cop tinguin acabat els globus, els infants podran completar-los posant-los un cordill i penjant-los al vestíbul. D’aquesta manera acabarà quedant un cel ple de globus que representen els seus drets.

Informació pràctica tallers familiars:

Sessions dissabte: 11.30 h, 12.30 h, 16 h i 17 h

Sessions diumenge: 11 h i 12 h

Durant els tallers, es convidarà a les famílies a descobrir les obres tractades a l’activitat.

Activitats familiars gratuïtes amb reserva a reseves@mcta.ad/ tel. 800 800.

Edat mínima recomanada: a partir de 4 anys.

Tots els infants menors de 12 anys han d’anar acompanyats d’un adult obligatòriament.

Aforament de l’espai EduCarmen: 12 persones.