Inici » Activitats » Nova experiència al Museu Carmen Thyssen Andorra: L’Art fet Joia

Nova experiència al Museu Carmen Thyssen Andorra: L’Art fet Joia

El dijous 11 de novembre, el Museu Carmen Thyssen Andorra us proposa una nova conferència, l’Art fet Joia, que uneix tres disciplines creatives: la pintura, la música i la joieria. L’acte, que tindrà lloc a la sala d’exposició del museu, comptarà amb la participació de la pianista Teresina Serra i de la joiera Silvia Hernández, creadora de la marca Shiori.

Al llarg de la sessió, els presents s’endinsaran en el procés creatiu de la joieria que es va inspirar en obres, com Clariana a Montserrat d’Hermen Anglada Camarasa o Cases a la platja de Joan Roig i Soler, de la Col·lecció d’Art de Crèdit Andorrà i que formen part de la mostra actual del MCTA, Talents amb Denominació d’Origen. De Rigalt à Puigdengolas. La demostració estarà seguida per una xerrada amb la Silvia, que compartirà amb nosaltres la seva experiència.

Envoltat per les obres de la sala, aquest viatge artístic estarà acompanyat i completat per unes peces musicals de compositors catalans de finals de segle XIX, que interpretarà en directe la pianista Teresina Serra.

Es realitzaran dues sessions gratuïtes a les 19.00 h i a les 20.30 h.

Per participar, reserveu la vostra plaça a reserves@mcta.ad o al tel. 800 800.

*Places limitades

*Reservació prèvia obligatòria

*L’ús de la mascareta és obligatori

*Esdeveniment adaptat a les mesures sanitàries contra la Covid-19