Inici » Activitats » Nova edició d’ El Museu dels Horrors: Vine a viure una experiència de por.

Nova edició d’ El Museu dels Horrors: Vine a viure una experiència de por.

El Museu Carmen Thyssen Andorra presenta una nova edició d’ “El Museu dels Horrors”: un contacontes terrorífic ambientat en les obres de l’actual exposició “Influencers en l’art. De Van Goyen al Pop Art” i un taller molt especial amb la participació de l’experta en sostenibilitat i reciclatge Marissa McDonald @andwearis.

T’ atreveixes a viure l’experiència?

Apunta’t a la sessió:

Dijous 29 d’octubre 2020

• Sessió 16h00: de 4 a 7 anys
  • Sessió 17h15: de 8 a 12 anys

Divendres 30 d’octubre 2020

• Sessió 16h00: de 4 a 7 anys
  • Sessió 17h15: de 8 a 12 anys

L’activitat es gratuïta i les places són limitades. Màxim un adult per reserva. Imprescindible reserva prèvia via correu electrònic reserves@mcta.ad o bé trucant al +376 800 800.

*Restriccions d’aforament i manteniment de mesures higièniques d’acord amb les mesures preventives de la COVID-19.