Inici » Activitats » Nits d’estiu als museus: concert “Colors & songs”

Nits d’estiu als museus: concert “Colors & songs”

El dijous 3 d’agost a les 19:30 hores, es durà a terme el concert gratuït “Colors & songs”  que s’inclou en la programació Nits d’estiu als museus. De la mà del duet Roser Puigbò (veu) i David Sanz (guitarra), els assistents s’endinsaran en un viatge musical que fusiona la cançó tradicional i els colors de la mostra.

Aquesta activitat compta amb el patrocini de la Fundació ONCA i permetrà gaudir dels sons més tradicionals, els grans èxits del jazz i de la música popular.

Finalment una de les sorpreses de la nit serà la fusió d’estils, ja que el duet comptarà amb la col·laboració del deejay cubà DJ Tite, amb una versió musical interpretada durant el recorregut de la policromia. Les entrades per l’espectacle ja estan exhaurides.