Inici » Activitats » El Museu Carmen Thyssen Andorra es suma al festival Sabors d’Estiu

El Museu Carmen Thyssen Andorra es suma al festival Sabors d’Estiu

La part alta d’Escaldes Engordany s’omple de música, gastronomia i cultura!

Del 28 d’agost al 13 de setembre, participa en les activitats organitzades pel Comú d’Escaldes-Engordany, una agenda a la qual també se suma el Museu Carmen Thyssen Andorra.

L’aposta pel comerç i cultura que el Museu Carmen Thyssen Andorra realitza amb la xarxa #EntornThyssen, és un compromís pel consum local, de proximitat i del país. Per aquest motiu el MCTA oferirà durant tot el festival Sabors d’Estiu, l’entrada a preu reduït de 5 euros a partir de les 17h00. A més, els portadors dels tiquets #EntornThyssen que es repartiran per la compra de productes a les food-trucks, també podran accedir a preu reduït durant tot l’horari d’apertura del museu.

No t’ho perdis!

• Espai de gastronomia i música en una de les zones artístiques i patrimonials de la parròquia
  • Foodtrucks amb creacions dels xefs d’Escaldes-Engordany al ritme d’artistes del país
  • Accés al Museu Carmen Thyssen Andorra amb entrada reduïda a partir de les 17h00