Inici » Activitats » “L’Art de la Llum. L’Escola Luminista de Sitges”, a càrrec de Ruth Casabella

“L’Art de la Llum. L’Escola Luminista de Sitges”, a càrrec de Ruth Casabella

El dimecres 29 de setembre, a les 19 h, el Museu Carmen Thyssen Andorra us espera per una nova conferència, que tindrà lloc a la sala d’exposició del MCTA, a càrrec de Ruth Casabella, responsable del Centre d’Art d’Escaldes-Engordany (CAEE).

La conferenciant convidarà als assistents a descobrir les característiques i l’obra del grup de pintors que formaven part dels famosos Luministes de Sitges, presents en l’exposició actual del MCTA Talents amb Denominació d’Origen. De Rigalt a Puigdengolas amb obres d’artistes com Santiago Rusiñol o Joan Roig i Soler de la Col·lecció d’Art de Crèdit Andorrà i de la Colección Carmen Thyssen-Bornemisza.

Reserveu la vostra plaça a: reserves@mcta.ad o per tel. 800 800.

*Places limitades

*Reserva prèvia imprescindible