Inici » Activitats » L’art fet joia, l’experiència que fusiona pintura, música i joieria, torna al Museu Carmen Thyssen Andorra

El Museu Carmen Thyssen Andorra organitza la quarta edició de L’art fet joia, una experiència al voltant de tres disciplines artístiques: pintura, música i joieria. La proposta d’enguany es durà a terme el 30 de maig a la sala d’exposicions i comptarà amb la participació musical de la cantant Roser Puigbò.

Durant l’esdeveniment, els assistents podran conèixer  la nova col·lecció de joies creades per la Silvia Hernández de l’empresa joiera Shiori, exclusiva pel Museu Carmen Thyssen Andorra, inspirades en les obres de l’exposició actual “Sons. Analogies musicals a la pintura” i podran gaudir de les interpretacions musicals de Puigbò.

L’obra Arlequí de Ramon Casas o La Figuera Vella de Casimir Martínez Tarrassó, es veuran transformades en una col·lecció de joies que capturaran l’estil impressionista amb materials com l’ametista, el lapislàtzuli o el quars rosa. Per altra banda, les tonalitats elegants i modernes de l’obra Belle Époque (París),  es veuran reflectides a través de la cançó La Vie en Rose d’Édith Piaf i  la passió i l’energia de la dansa flamenca de l’obra de Manuel Benedito Bailaora, es farà presents gràcies a la música d’Estrella Morente.

Completant aquest maridatge artístic, s’oferirà als assistents una petita degustació de vi a càrrec de l’empresa Entrevins. L’activitat tindrà un cost de 5 euros per assistent i es realitzaran dos passis a les 19 h i a les 20 h, sota reserva prèvia.

Dijous 30 de maig : PRESENTACIÓ DE LA NOVA COL·LECCIÓ L’ART FET JOIA

• Recorregut musical i artístic al voltant del procés de creació de joies
  • Activitat a 5 euros per participant. A partir de 8 anys
  • Dijous a les 19 h i a les 20 h