Inici » Activitats » Jornada solidària amb UNICEF Andorra: PAY WHAT YOU WISH

Jornada solidària amb UNICEF Andorra: PAY WHAT YOU WISH

El Museu Carmen Thyssen Andorra i Unicef Andorra tornen a organitzar la jornada #PayWhatYouWish que tindrà lloc el pròxim  21 d’octubre.

Aquesta acció s’emmarca en el conveni de col·laboració que van signar el 2018 les dues entitats, i permet a tots els visitants del Museu complementar l’import de l’entrada amb la quantitat que ells vulguin i el Museu donarà el 100% de les entrades i les aportacions solidàries a Unicef Andorra.

Les activitats i els tallers proposats pel Museu Carmen Thyssen Andorra dedicaran aquesta cinquena edició del #PayWhatYouWish als “Paisatges urbans nocturns”  inspirats en l’obra “405 & Sunset” de l’artista argentina Mercedes Lasarte. En aquesta activitat, les famílies imaginaran paisatges urbans nocturns i els plasmaran mitjançant l’ús de ceres en cartolines fosques.

21  d’octubre: TALLER PAISATGE NOCTURN A L’ESTIL LASARTE

• Sessions dissabte: 11.30 h, 12.30 h
  • Activitat familiar a partir de 4 anys.
  • Tots els menors de 12 anys hauran d’anar acompanyats d’un adult.
  • Les places són limitades i la reserva prèvia és obligatòria trucant al +376 800 800 o enviant un correu electrònic a reserves@mcta.ad.

A través d’aquesta acció, el museu, com a difusor cultural, vol col·laborar per fomentar la màxima participació solidària durant la jornada.

Tots els donatius rebuts seran a benefici d’Unicef Andorra, i es destinaran a les campanyes d’Unicef a favor dels infants més vulnerables.