Inici » Activitats » JONCA : INFLUENCERS INTERPRETATS de Lully a Rolling Stones

JONCA : INFLUENCERS INTERPRETATS de Lully a Rolling Stones

El Museu Carmen Thyssen Andorra repeteix l’experiència art i música amb el trio JONCA!

El diumenge 3 de gener de 2021, pots tornar a viure aquesta experiència musical. Entre art i música, descobrireu les obres de l’exposició “Influencers en l’Art, de Van Goyen al Pop Art”, a través de INFLUENCERS INTERPRETATS de Lully a Rolling Stones, una proposta artística que interpretaran els joves músics del Trio JONCA, format per Carlota Franch (violí), Esteve Ticó (viola) i Eloi Pérez (flauta travessera i guitarra elèctrica), on la combinació entre música i art endinssaran a l’espectador en un viatge a través dels influencers artístics dels segles XVIII, XIX i XX.

La visita s’acomparnyarà del discurs artístic del comissari de l’exposició, Guillermo Cervera on vincularà les obres de l’exposició amb mestres com Jean Baptiste Lully, W.A. Mozart o Rolling Stones, amb la pantalla tàctil d’última generació.

Deixeu-vos portar per l’art i la música!

Tria la teva sessió:

– 11:15 h

– 12:00 h

– 13:00 h

Reserva a través del correu reserves@mcta.ad o truca al tel. 800 800.

En aquesta data, el Museu obrirà exclusivament per aquesta activitat gratuïta.

*Reserva prèvia obligatòria

*Seguint totes les mesures protocol·làries post COVID-19.