Inici » Activitats » DE FERRO I DE FANG : teatre i dansa als museus

DE FERRO I DE FANG : teatre i dansa als museus

L’Andorra Shopping Festival arriba als museus del país de la mà de la Fundació Escena Nacional d’Andorra.

Els Museu Carmen Thyssen Andorra serà l’escenari idoni per viure en directe la representació de De ferro i fang, una peça que et mostrarà que el món natural i la modernitat són dos pilars que conformen la identitat del Principat d’Andorra.

La relació entre dues figures que personifiquen aquests dos pilars —el seu xoc, els seus lligams, com es transformen i modifiquen mútuament, i com podrien arribar a conviure— oferirà als espectadors un viatge cap a l’entesa d’aquestes dues concepcions, expressada pels cossos dels intèrprets, la música en directe i el marc museístic per on transiten.

Sota la direcció d’Alfons Casal, De ferro i de fang porta el talent dels artistes i ballarins Xavi Pérez, Emma Riba i Mònica Vega, que representaran les escenes al ritme de la música en directe de David Font. Un espectacle que només podràs veure durant l’Andorra Shopping Festival.

Es realitzaran dos passis a les 17.00h i a les 17.40h.

Entrada gratuïta per a tots els públics. Aforament limitat, es requereix reserva a reserves@mcta.ad o al tel. 800 800

Consulta la fitxa artística i el calendàri d’actuacions a la resta de museus AQUÍ