Inici » Activitats » @cthyssenandorra a #pleinair dedicat al Concurs de disseny Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat

El Museu Carmen Thyssen Andorra i La Fundació Privada Nostra Senyora de Meritxell (FPNSM)  presenten el quart concurs per al disseny de la tassa commemorativa del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, del pròxim 3 de desembre.

Aquesta nova edició del concurs és obert a tothom i no té límit d’edat. El @cthyssenandorra a #pleinair del dissabte 2 de novembre estarà plenament dedicat al concurs, invitant a tothom a realitzar la seva creació. A més, les instal·lacions seran ficades a disposició el diumenge 3 de novembre per tal que no hi hagi cap trava a la invenció.