Inici » Activitats » Conferència a sobre el discurs musical a càrrec d’Albert Gumí

Conferència a sobre el discurs musical a càrrec d’Albert Gumí

El dimecres 16 de juny a les 19 h, el Museu Carmen Thyssen tindrà el plaer d’acollir al comissari artístic de la Fundació ONCA, Albert Gumí, per una conferència inèdita dedicada al discurs musical de l’exposició Talents amb Denominació d’Origen. De Rigalt à Puigdengolas.

Els assistents descobriran, al llarg de la xerrada, tot el procés de creació que va seguir Albert Gumí, per tal de completar i enriquir el discurs artístic de la mostra actual del MCTA, fruit de la col·laboració entre la Col·lecció d’Art de Crèdit Andorrà i de la Col·lecció Carmen Thyssen-Bornemisza.

S’oferiran dues sessions exclusives pels usuaris de l’Espai de gent gran de la Fundació Crèdit Andorrà, a les 11 h i a les 16 h. L’última sessió, que tindrà lloc al museu a les 19 h, serà oberta al públic.

La conferència es podrà seguir en streaming a través d’un enllaç que us facilitarem, en el perfil Youtube del museu i a les xarxes socials (@cthyssenandorra).

Podeu reservar la vostra plaça al correu reserves@mcta.ad o al tel. 800 800.

*Aforament limitat a 20 persones

*Reserva prèvia obligatòria

*Obligatori l’ús de la mascareta

*Activitat a partir de 12 anys