Inici » Activitats » Conferència: La restauració de l’obra Castell de Briones, de Gustavo de Maeztu, a càrrec d’Alejandra Martos

Continuant amb el cicle de conferències iniciat aquesta temporada, el dijous 22 de setembre a les 19 hores, Alejandra Martos, restauradora i conservadora del Museu Nacional Thyssen-Bornemisza de Madrid, presentarà la restauració de l’obra Castell de Briones, de Gustavo de Maeztu. Els assistents podran conèixer tots els secrets que s’amaguen darrera d’una peça d’art centrant-se en el procés de restauració de l’obra de l’artista basc, duta a terme especialment per a la seva exhibició al museu andorrà.

Aforament conferència: 40 persones.

Reserva la/les seva/es plaça/es al correu reserves@mcta.ad o al tel. 800 800.

*Aforament conferència: 40 persones