Inici » Activitats » Conferència a càrrec de l’Oriol Vilella sobre la creació de la banda sonora original de Khrôma

El dijous 23 de març a les 19 h, el compositor i músic català Oriol Vilella impartirà una conferència sobre el procés de creació de la banda sonora original de KHRÔMA. L’univers emocional del color.
Aquest projecte inèdit, realitzat en col·laboració amb la Fundació ONCA, ha dotat d’una identitat sonora molt especial a aquesta exposició, que és, amb diferència, la més original i variada que ha tingut mai el Museu Carmen Thyssen Andorra. Us esperem a l’MCTA per descobrir aquestes interpretacions i sentir, a través de la vista i l’oïda, la música del color.

Informació pràctica:

Reservi la seva plaça en: reserves@mcta.ad o posi’s en contacte amb nosaltres en el + 800 800.