Inici » Activitats » Concert: Femina Feminae i Les Danses Imaginàries

Concert: Femina Feminae i Les Danses Imaginàries

El Museu Carmen Thyssen Andorra continua amb la programació de les Nits d’Estiu als Museus, amb una proposta original: Femina Feminae i Les Danses Imaginàries, un concert inspirat d’una anterior exposició del MCTA. capç 6)

El dijous, 5 d’agost, a les 20 h, us esperem a tots i a totes al MCTA per gaudir d’un esdeveniment exclusiu! Unint de nou l’art i la música, els assistents descobriran una proposta musical que s’inspira de l’anterior exposició FEMINA FEMINAE. Les Muses i la col·leccionista. De Piazzetta a Delaunay, que va acollir el museu l’any 2018.

Femina Feminae i Les Danses Imaginàries, interpretades durant el concert, són el fruit de la inspiració del pianista i compositor Gerard Pastor que, per iniciativa pròpia, va visitar, a l’estiu 2018, la mostra centrada en la figura de la dona. Acompanyat per la clarinetista Marta Urzaiz, els músics donaran vida de nou a dues obres que van inspirar aquestes melodies, Pastora nua ajaguda de l’artista impressionista Berthe Morisot i The Battery Park  de Reginald Marsh.

*Les entrades per Femina Feminae i Les Danses Imaginàries estan exhaurides.

*El disc complet es pot trobar a la botiga del Museu Carmen Thyssen Andorra amb un cost de 15 euros.