Inici » Activitats » Cicle de Conferències del Discurs Musical de SONS. Analogies Musicals a la pintura amb: Laura Garcia

El pròxim dijous 24 d’octubre tindrà lloc la tercera conferència al voltant del discurs musical de la banda sonora de l’exposició ‘SONS. Analogies musicals a la pintura’. En aquesta ocasió la cantant i compositora Laura Garcia explicarà com ha estat el procés de composició i producció dels temes que conformen els grups “Cadència” i “Polifonia”. En aquest cas, és una banda sonora creada exclusivament amb la veu de la compositora, acompanyada ocasionalment d’un “whistle” o flauta cèltica i alguns sons ambientals.

FES LA TEVA RESERVA

Sessió: 19 h
Preu de l’activitat: 3 euros per participant.
Reserva prèvia obligatòria a través del correu de reserves@mcta.ad o bé al telèfon 800 800.