Inici » Activitats » Caldea organitza el 5è Concurs Nacional de Dibuix per a infants, amb la col·laboració del Museu Carmen Thyssen Andorra

Deixa volar la imaginació i el talent!

Caldea organitza el 5è Concurs Nacional de Dibuix per a infants, amb la col·laboració del Museu Carmen Thyssen Andorra. Dibuixa Caldea fent servir tots els colors representats a la nova exposició del Museu Carmen Thyssen Andorra: “KHRÔMA. L’univers emocional del color”, que es pot visitar fins al 7 de gener del 2024.

Pots utilitzar colors foscos, vermell, efectes de policromia, taronja, verd i blau.

Els infants només poden participar en el concurs amb un únic dibuix, que hauran de realitzar en una làmina de cartolina (mida A3), produïda per CALDEA i que es lliurarà a les aules de les escoles. Els dibuixos es poden fer amb qualsevol classe de tècnica i materials (llapis de colors, de grafit, de cera, aquarel·la o pastel, pintura al tremp…). En aquesta làmina, els participants poden enganxar qualsevol mena de material, sempre que s’adapti a la grandària de la làmina.

El termini de participació comença dimarts 2 de maig, i finalitza el 5 de juny a les 19 h, que és l’últim dia per lliurar els treballs a l’adreça electrònica comunicacio@caldea.com. Poden participar en el concurs tots els nens i nenes escolaritzats als tres sistemes educatius del Principat d’Andorra d’edats compreses entre els 3 i els 10 anys, i diferenciats en 4 categories:

• 1a categoria de 3 a 4 anys (nascuts entre els anys 2019 i 2020)
  • 2a categoria de 5 a 6 anys (nascuts entre els anys 2017 i 2018)
  • 3a categoria de 7 a 8 anys (nascuts entre els anys 2015 i 2016)
  • 4a categoria de 9 a 10 anys (nascuts entre els anys 2013 i 2014)

El jurat qualificador estarà format per diversos representants de les diferents entitats col·laboradores. La selecció dels guanyadors i els finalistes es prendrà per majoria simple en una reunió que se celebrarà la setmana del 12 de juny del 2023, en la qual hi hauran d’estar presents la totalitat dels membres del jurat.

Els premis són una entrada familiar per accedir a Caldea, lots de marxandatge del Museu Carmen Thyssen Andorra i una entrada familiar al museu per a cada premiat!

La notificació als guanyadors i als finalistes de cada categoria s’efectuarà mitjançant l’enviament d’un correu electrònic o d’una trucada telefònica a l’escola en la qual estigui escolaritzat l’infant seleccionat com a guanyador o com a finalista del concurs, entre el 19 de juny del 2023 i el 23 de juny del 2023.

Les novetats d’aquesta cinquena edició són un Plein-Air que Caldea i  l’MCTA organitzaran, conjuntament amb el Departament de Cultura del Comú d’Escaldes-Engordany, al Parc de la Mola el dia 4 de juny a les 11:30 h, i una exposició temporal a Caldea de totes les obres guanyadores i finalistes.

No t’ho perdis!