Inici » Activitats » Celebrem el Nadal amb les activitats familiars i col·laboratives del Museu Carmen Thyssen Andorra

Des del Museu Carmen Thyssen Andorra, tenim el plaer de compartir amb vosaltres el calendari d’activitats familiars del mes de desembre, que posa rumb al Nadal, amb diferents tallers pensants perquè les famílies puguin felicitar les festes de la manera més original.

Programació:

• Entrega de premis

Divendres 2 de desembre

El divendres 2 de desembre es farà públic el guanyador/ra del concurs d’obra gràfica commemorativa del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat. Aquest concurs, en col·laboració amb la Fundació Privada Nostra Senyora de Meritxell, celebra la seva 7a edició. L’objectiu principal és sensibilitzar la societat vers els drets de les persones amb discapacitat. De les cinquanta obres presentades, el disseny premiat es reproduirà amb una tassa serigrafiada.

• Dia Internacional de les persones amb discapacitat

Dissabte 3 i diumenge 4 de desembre

El cap de setmana del 3 i 4 de desembre  es farà un taller de màscares dissenyat pels usuaris del programa formatiu Fent Camí. un programa de la FPNM que s’encarrega de formar els joves amb diversitat funcional per tal d’ integrar-se a l’entorn laboral. Durant el taller, els participants rebran una emoció a l’atzar i posteriorment podran dissenyar i pintar les seves pròpies mascares d’acord amb l’emoció assignada.

•  Postals Christmas de París

Dissabte 10 i diumenge 11 de desembre

Les activitats familiars continuaran el dissabte 10 i el diumenge 11 de desembre amb un taller que enceta la temporada nadalenca. L’activitat de creació de postals permetrà felicitar les festes d’una manera artística. Mitjançant l’aquarel·la els participants pintaran postals de Nadal, inspirades en paisatges parisencs.

• Decorem l’arbre de Nadal

Dissabte 17 i diumenge 18 de desembre

Els dies 17 i 18 de desembre serà el torn del taller “Decorem l’arbre de Nadal” amb boles d’estètica kitsch. L’activitat consistirà en decorar boles amb elements i motius molt sorprenents. Un taller per transformar els ninots de neu, les estrelles, o els arbres de nadal en peces decoratives d’estil folklòric.

• 2×1 en entrades

Divendres 23 de desembre 2022 fins el 8 gener de 2023

Finalment per acomiadar l’exposició Made in Paris, el públic interessat podrà gaudir d’un 2×1 per visitar la mostra actual del 23 de desembre fins el 8 de gener de 2023.

Totes les activitats familiars són gratuïtes amb reserva prèvia i les sessions disponibles són els dissabtes a les 11.30 h, 12.30 h, 16 h i 17 h i els diumenges a les 11 h i a les 12 h.

Correu: reserves@mcta.ad

Tel. + 800 800