Inici » Activitats » Activitat “Pay What You Wish” amb Unicef i Marissa McDonald

Activitat “Pay What You Wish” amb Unicef i Marissa McDonald

Ja tenim al Museu Carmen Thyssen Andorra l’activitat “Pay What You Wish” en col·laboració amb Unicef Andorra i Marissa McDonald de Andwearis!

El cap de setmana 12 i 13 de juny t’esperem al museu per una activitat inèdita i molt especial per celebrar el “Pay What You Wish”!

Marissa McDonald, de Andwearis, ha creat un taller per aquest dia amb material reciclat! El material que s’utilitzarà per al taller seran trossos de les lones publicitàries d’anteriors exposicions del MCTA! La temàtica girarà al voltant dels marcs de les obres, un detall que, a vegades, passa desapercebut! Aquests marcs emmarcaran les obres d’art de tots els participants, es podran seguir plantilles o bé, personalitzar-los!

També, durant el cap de setmana es convidarà als assistents a afegir el seu donatiu al preu de l’entrada i es destinarà el total de la recaptació a projectes solidaris d’Unicef.

Voleu apuntar-vos? Escolliu la vostra sessió:

Dissabte 12 / 06

• 11.15 h – 12.00 h
  • 12.30 h – 13.15 h
  • 15.30 h – 16.15 h
  • 16.45 h – 17.30 h
  • 18.00 h – 18.45 h

Diumenge 13 / 06

• 11.15 h – 12.00 h
  • 12.30 h – 13.15 h

I reserveu la vostra sessió al tel. 800 800 o per correu a reserves@mcta.ad.

*Places limitades
*Reserva prèvia imprescindible
*Obligatori l’ús de mascareta
*Cada sessió dura aproximadament 45 minuts
*Edat mínima per participar: 4 anys
*Tots els tallers estan adaptats a les noves mesures sanitàries contra la Covid-19.