Inici » Activitats » Activitat “Qui és l’infiltrat?” dedicada al Carnet Jove

Activitat “Qui és l’infiltrat?” dedicada al Carnet Jove

Tens entre 16 i 30 anys i ets usuari del Carnet Jove? Vine a participar en una experiència inèdita!

Aquest dissabte 27 de novembre a les 20.00 h, el Museu Carmen Thyssen Andorra espera als joves del país per una activitat immersiva: Qui és l’infiltrat?

Aquesta experiència tindrà com a objectiu apropar l’art al públic jove a través d’un joc de pistes en el qual s’haurà d’assumir el rol dels artistes de l’actual mostra Talents amb Denominació d’Origen. De Rigalt a Puigdengolas  i trobar, amb ajuda de l’enginy, quin d’ells és l’impostor. Els participants s’hauran d’enfrontar a 3 proves que tindran lloc en tres espais diferents del MCTA, aprofitant elements com el discurs musical, la mímica o els missatges ocults en les obres.

No us ho podeu perdre!

Aquesta activitat té un cost de 5 euros per persona i cal inscriure’s a través de l’app del Carnet Jove.

*Places limitades a 18 persones (6 pers. Per grup)

*Reserva prèvia imprescindible (App. Carnet Jove)

*L’ús de la mascareta és obligatori

*Activitat per les persones d’entre 16 i 30 anys i usuàries del Carnet Jove