Inici » Activitats » Activitat “L’art fet joia” amb Shiori

Activitat “L’art fet joia” amb Shiori

Pels dos primers caps de setmana de maig, l’equip del MCTA proposa una activitat de joies fetes a mà sota el títol “L’art fet joia

Activitat en col·laboració de la joieria Shiori. Els tallers de joies fetes a mà giraran al voltant de la temàtica de la mare aprofitant la celebració de la festivitat el proper diumenge, 2 de maig.

La col·laboració entre la joieria familiar i la institució museística es va iniciar el 2019, moment en el qual les obres de l’exposició “Influencers en l’art, de Van Goyen al Pop Art” es van convertir en font d’inspiració per a una col·lecció de joies d’edició limitada creades exclusivament per al museu.

Els participants del taller “L’art fet joia” seran partícips d’una història fantàstica sobre l’obra de Joan Cardona “Dona amb nen” de l’exposició actual “Talents amb denominació d’origen. De Rigalt a Puigdengolas” i podran crear collarets i polseres fetes a mà amb fils i pedres de colors.

Tria la teva sessió:

Dissabtes 1 i 8 de maig:

11.15 h

12.30 h

15.30 h

16.45 h

18.00 h

Diumenges 2 i 9 de maig:

11.15 h

12.30 h

Reserveu la vostra plaça a reserves@mcta.ad o al tel. 800 800.

*Places limitades
*Reserva prèvia imprescindible
*Obligatori l’ús de mascareta
*Cada sessió dura aproximadament 45 minuts

*Edat mínima per participar: 4 anys

*Tots els tallers estan adaptats a les noves mesures sanitàries contra la Covid-19.