Inici » Activitats » Activitat familiar: L’Art fet Joia amb Shiori

Activitat familiar: L’Art fet Joia amb Shiori

El dissabte 13 i diumenge 14 de novembre, l’equip del Museu Carmen Thyssen Andorra us torna a proposar l’activitat de creació de joies més coneguda sota el títol L’art fet Joia.

Aquest taller, que es farà en companyia de la joieria Shiori, s’emmarca en la col·laboració entre la creadora i el museu que es va iniciar el 2019, amb l’elaboració d’una primera sèrie exclusiva de joies inspirades d’unes obres que formaven part de l’exposició anterior Influencers en l’art. De Van Goyen al Pop Art.

La segona sèrie, inspirada aquest cop en l’exposició actual Talents amb denominació d’origen. De Rigalt a Puigdengolas, representarà el punt de partida pels participants del taller!

Els presents podran reinterpretar les obres de Joaquim Terruella Marina. L’Estartit, Clariana a Montserrat d’Hermen Anglada Camarasa i les Cases a la platja de Joan Roig i Soler, per crear collarets i polseres d’excepció amb fils i pedres de colors.

Per participar, trieu la vostra sessió:

Dissabte 13 de novembre: 10.30 h – 11.30 h – 12.30 h – 16.00 h – 17.00 h

Diumenge 14 de novembre: 11.00 h – 12.00

I reserva la teva plaça reserves@mcta.ad o al tel. 800 800.