Inici » Notícies » Activitat “Pasqua al Thyssen” pel Dia Internacional del Teatre!

Activitat “Pasqua al Thyssen” pel Dia Internacional del Teatre!

Tallers creatius per celebrar la Pasqua al Thyssen!

El primer taller de la Pasqua al Thyssen que va tenir lloc el passat dissabte 27 i diumenge 28 de març, amb una gran acollida!

Per celebrar el Dia Mundial del Teatre (27 de març) els participants van poder gaudir d’un taller dedicat a la descoberta de la novel·la traslladada al teatre l’Auca del Senyor Esteve, una obra del famós pintor, escriptor i col·leccionista català, Santiago Rusiñol.

Les famílies van poder conèxier què és una auca i com a arribat fins avui amb els còmics!

En el taller,  els participants van inventar la seva pròpia història i van transformar-la en auca!

Moltes gràcies a tots/es per la vostra participació!

Estigueu ben atents a les nostres xarxes per a descobrir les activitats d’abril!