Inici » Notícies » Un abril màgic al Museu Carmen Thyssen Andorra: Activitats Divertides per a tota la família

El Museu Carmen Thyssen Andorra anuncia noves activitats familiars durant la temporada expositiva “SONS. Analogies musicals a la pintura”, oferint una experiència inoblidable per a totes les edats que permetran combinar disciplines com l’art, la música i la màgia del mes d’abril.

El dissabte 6 d’abril tindrà lloc un taller de creació de ventalls de temàtica flamenca inspirat en les pintures “Bulerías” de Joan Cardona i “La bailaora (la dansaire)” de Manuel Benedito. Aquest taller permetrà als participants explorar la passió i l’energia del flamenc a través de la seva expressió artística.

Les famílies tindran l’oportunitat de dissenyar i decorar els seus propis ventalls de tela, capturant l’essència del flamenc en cada pinzellada. A més, aquesta activitat també permetrà conèixer la música flamenca que s’inclou en el recorregut expositiu d’enguany.

Per completar l’oferta d’activitats del mes, el Museu Carmen Thyssen Andorra anticipa la celebració de Sant Jordi, el dissabte 20 d’abril. Amb el taller “Fem un conte?” es convidarà els participants a assistir a la lectura de contes per a totes les edats, on es farà un petit repàs de grans artistes com Georgia O’Keefe i Antoni Tàpies.

Posteriorment, es desenvoluparà un taller de creació de contes on els participants hauran d’imaginar i escriure les seves pròpies històries.

Finalment, el Museu Carmen Thyssen Andorra participarà activament a la diada de Sant Jordi el 23 d’abril, organitzada pel Comú d’Escaldes-Engordany a la plaça Coprínceps. La paradeta de llibres es trobarà de les  de 10 h a les 18 h i oferirà una selecció de llibres d’art i productes de la botiga del museu.

Totes les activitats del mes es realitzaran al Museu Carmen Thyssen Andorra, inscripcions estaran obertes a través del lloc web del museu o per telèfon.

Dissabte 6 abril: TALLER “creació de ventalls de temàtica flamenca”

·         Per a tots els públics*

·         Sessions dissabte: 11. 30 hores, a les 12.30  hores, a les 16 hores i a les 17 hores.

·         Preu de l’activitat 2 euros per participants (adults i infants), amb reserva prèvia

Dissabte 20 abril: CONTA CONTES I TALLER “Fem un conte?”

·         Per a tots els públics

Dimarts 23 abril: Paradeta de llibres de Sant Jordi

·         Plaça Coprínceps d’Escaldes-Engordany