Inici » Notícies » Acomiadem els copistes a la sala d’exposicions del Museu Carmen Thyssen Andorra!

El dimarts 30 d’abril, va tenir lloc, a la sala del Museu Carmen Thyssen Andorra, l’última sessió dels copistes de la Llacuna.

També coneguts com a “guardians de cavallet”, no resulta estrany trobar-se amb copistes a les sales dels museus, cara a cara amb les obres dels grans mestres. Renoms de la història de l’art, com Matisse, van formar part d’aquests col·lectius que, més que per simple admiració, els hi va permetre perfeccionar les seves tècniques.

Continuant amb aquesta llarga tradició, els alumnes de l’Escola d’art d’Andorra la Vella tenen l’oportunitat de fer la classe a les instal·lacions de l’MCTA i reproduir en directe una de les peces que conformen la mostra actual SONS. Analogies musicals a la pintura. Una vegada acabades, aquestes obres romandran a la sala d’exposicions al costat dels quadres originals. Els visitants podran admirar l’obra de Mariana, Daniel, Joana i Valentí.

Des de fa un mes, els alumnes treballen en la reproducció d’obres com Arlequí de Ramon Casas i Carbó, La Figuera Vella, Valldemosa de Casimir Martínez Tarrassó i A la revetlla de Fernando De Villodas y Revillas.

Ha estat un plaer acollir-los al Museu Carmen Thyssen Andorra i viure una experiència única! No us perdeu aquesta última oportunitat!