Inici » Activitats » Visites guiades per celebrar la Festa Major d’Escaldes-Engordany

Visites guiades per celebrar la Festa Major d’Escaldes-Engordany

Amb motiu de la Festa Major d’Escaldes-Engordany, el Museu Carmen Thyssen Andorra proposa unes visites guiades excepcionals sobre l’actual exposició “Femina Feminae”. Aquestes visites permetran a tots els que ho desitgin poder conèixer l’exposició o tornar-la a veure sota un vessant diferent.

Les visites es realitzaran en dues sessions, a les 11h00 i a les 17h00, el dijous 25 de juliol i el divendres 26 de juliol a les mateixes hores. És imprescindible reserva prèvia i tenen un cost de 5,00 euros per persona. Les reserves es poden realitzar per correu electrònic (reserves@mcta.ad) o per telèfon (+376 800800).