Inici » Activitats » Propera edició del GastroArt inspirat en la pintura “plein air”

Propera edició del GastroArt inspirat en la pintura “plein air”

Endinsar-se en la màgia de l’impressionisme a plein air: la nova experiència que proposa el Museu Carmen Thyssen Andorra en aquesta propera edició del GastroArt de “Femina Feminae”.

En la vetllada a museu tancat, els assistents gaudiran d’un maridatge innovador; pintures a l’aire lliure, de gran bellesa lumínica i moviment que transporten a l’espectador en plena naturalesa. Una explicació donada pel director artístic i comissari de l’exposició, Guillermo Cervera, de manera exclusiva i amb un maridatge de tast i còctel seguidament, amb la participació de Fourteen Restaurant. Una degustació artística amb tots els sentits.

L’activitat tindrà lloc el 27 de juny a les 20h00 per un preu de 10,00 € i està dirigida només a persones majors d’edat. Places limitades, imprescindible reservar prèviament per correu electrònic (reserves@mcta.ad) o bé per telèfon (+376 800800).