Inici » Activitats » Participeu a la 6a edició del Concurs de obra gràfica pel Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat

El Museu Carmen Thyssen Andorra  i La Fundació Privada Nostra Senyora de Meritxell (FPNSM)  donen el tret de sortida  al 6e concurs per la obra gràfica de la tassa commemorativa del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, celebrat el pròxim 3 de desembre. Iniciada al 2016 pel Servei Ocupacional Xeridell, aquesta acció s’emmarca en la missió, tant de l’ MCTA com de la Fundació, de sensibilitzar la societat vers els drets de totes les persones amb discapacitat.

Com cada any, aquesta nova edició del concurs és oberta a tothom i sense límit d’edat! Els únics requisits per participar són proposar una obra original i inèdita que també inclogui els lemes ‘La inclusió és cosa de tots’ i ‘Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, 3 de desembre’ i que tingui unes mides originals de 19 cm de llarg per 8 cm d’alçada.

Vols participar? Descarrega la teva làmina aquí o vine a recollir-la directament al MCTA. El divendres 5, el dissabte 6 o el diumenge 7 de novembre, pots participar a l’activitat familiar del museu que estarà plenament dedicada al concurs!

No t’oblidis ! Tens fins al dissabte 13 de novembre de 2021 per deixar el teu dibuix al Museu Carmen Thyssen Andorra (Av. Carlemany, 37, Escaldes Engordany) o enviar-lo per correu electrònic a la següent adreça:comunicacio@fprivadameritxell.ad

Després de la deliberació del jurat, el dibuix del gran guanyador/a decorarà les tasses commemoratives del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, que podràs trobar a la botiga del Museu Carmen Thyssen Andorra a partir del dia 3 de desembre, Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat.

Clica aquí per veure les bases del concurs.

Per participar a l’activitat familiar d’aquest cap de setmana, escull la teva sessió:

Divendres i dissabte: 10.30 h – 11.30 h – 12.30 h – 16.00 h – 17.00 h

Diumenge: 11.00 h – 12.00 h

I reserva la teva plaça a reserves@mcta.ad o al tel. 800 800.