Inici » Activitats » Nova edició @cthyssenandorra a #pleinair amb perspectiva de gènere

Nova edició @cthyssenandorra a #pleinair amb perspectiva de gènere

La nova edició del @cthyssenandorra a #pleinair, el dediquem al Dia Internacional de la Dona, 8 de març.

Per tal de celebrar el Dia Internacional de la Dona, 8 de març, el Museu Carmen Thyssen Andorra ha creat una nova edició especial del @cthyssenandorra a #pleinair amb perspectiva de gènere, una activitat que se centrarà en la famosa artista mexicana Frida Kahlo.

En aquesta activitat familiar, donarem a conèixer la figura de Frida Kahlo com a dona i artista dins del món de la història de l’art, avui dia reconeguda internacionalment.

En el taller, els participants podran crear la seva pròpia obra d’art inspirada en les pintures més famoses de l’artista mexicana.

L’activitat es donarà el proper dissabte 6 i diumenge 7 de març.

Per a participar, tria la teva sessió:

Dissabte 6 de març:

• 11 h 15 – 12 h
  • 12 h 30 – 13 h 15
  • 15 h 30 – 16 h 15
  • 16 h 45 h – 17 h 30
  • 18 h 00 – 18 h 45

Diumenge 7 de març:

• 11 h 15 – 12 h
  • 12 h 30 – 13 h 15

I reserva la teva plaça a reserves@mcta.ad o al tel. 800 800.

*Places limitades
*Reserva prèvia imprescindible
*L’ús de la mascareta és obligatori
*Cada sessió dura aproximadament 45 minuts

*Tots els tallers estan adaptats a les noves mesures sanitàries contra la Covid-19.