Inici » Activitats » El Museu Carmen Thyssen Andorra se suma al Festival Ull Nu

El Museu Carmen Thyssen Andorra se suma al Festival Ull Nu

Sempre seguint amb la voluntat de crear noves sinergies, el MCTA col·labora per primer any amb el projecte Ull Nu que se celebrarà entre els dies 25 i 29 de maig.

Aquesta 9a edició del Festival Audiovisual d’Andorra, té com a finalitat promoure la creativitat, l’art, la cultura i el talent de joves creadors procedents d’arreu del Pirineu i mostrar les tendències audiovisuals del moment. Al llarg d’aquests dies, el públic trobarà instal·lacions artístiques a l’aire lliure, realitat augmentada, exposicions, tallers, xerrades, concerts i un concurs de curtmetratges i llargmetratges.

• L’Ull Nu del Thyssen

Dissabte 28 i diumenge 29 de maig

El dissabte 28 de maig, el públic familiar del país podrà participar en un taller de Videomapping que serà liderat pel responsable de Dandream Films i artista Daniel Arellano. Aquesta activitat original tindrà lloc a la sala educativa del MCTA de les 10.30 h  a les 13.00 h.

El diumenge 29 de maig de les 10.30 h a les 13.30 h, serà el torn del Plein Air de Cinema, que tindrà lloc a la Plaça del Poble d’Andorra la Vella.

*Participació lliure segons disponibilitats d’aforament

No us ho podeu perdre!

Si vols més informació sobre la programació del Festival Ull Nu, clica aquí.

*Edat mínima per participar: 4 anys