Inici » Activitats » El MCTA us espera per una nova activitat pel Dia Mundial de la Infància

El MCTA us espera per una nova activitat pel Dia Mundial de la Infància

El dissabte 20 i diumenge 21 de novembre, l’equip del Museu celebrarà amb vosaltres el Dia Mundial de la Infància a través d’una activitat que coneixeu tots, el Go Blue. Aquest taller, fruit de la col·laboració entre el MCTA i el Comitè Andorrà d’Unicef, girarà al voltant de la salut mental i dels infants.

Al llarg de la sessió, els participants descobriran una adaptació del conte El monstre de colors d’Anna Llenas i, durant el taller, es proposarà als assistents de crear un autoretrat que hauran d’omplir amb els colors de les seves emocions!

Totes les obres es podran penjar al vestíbul del museu per crear un gran mural col·lectiu!

Voleu participar? Escolliu la vostra sessió:

Dissabte 20 de novembre: 10.30 h – 11.30 h – 12.30 h – 16.00 h – 17.00 h

Diumenge 21 de novembre: 11.00 h – 12.00 h