Inici » Activitats » Fes la teva creació pel Concurs de disseny Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat

El Museu Carmen Thyssen Andorra i La Fundació Privada Nostra Senyora de Meritxell (FPNSM) presenten el quart concurs per al disseny de la tassa commemorativa del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, del pròxim 3 de desembre.

Aquesta nova edició del concurs és obert a tothom i no té límit d’edat. El dissabte 9 i el diumenge 10 de novembre els participants que ho desitgin podran venir a la pinacoteca durant el seu horari d’obertura per realitzar la seva creació. L’activitat no té cost, i no cal portar cap material.