Inici » Activitats » Dia Internacional dels Museus: Converses Online amb el Director artístic Guillermo Cervera.

Avui, dia Internacional dels Museus no ho podem celebrar presencialment al MCTA com cada any, tanmateix volem fer-ho igualment i passar el dia amb vosaltres.

L’edició d’enguany que proposa ICOM és tant interessant com clau pels museus del S. XXI, i sota el lema “Museus per la igualtat: diversitat i inclusió” el museu ha preparat una connexió en directe a Instagram amb dos convidats molt relacionats amb els temes de debat. Així doncs Guillermo Cervera comptarà amb la participació de:

-1r directe @cthyssenandorra a les 13h00 amb Toni Mayorgas @tonimayorgas, fundador i CEO de @Digalix

-2n directe @cthyssenandorra a les 17h00 amb Toni Fernández @toni_fantasia, Conseller d’accessibilitat del Comú d’Escaldes-Engordany

Esteu convidats a participar en les converses!

Des del Museu Carmen Thyssen Andorra, esperem que gaudiu d’aquest dia interactiu amb nosaltres l’objectiu del qual, és  estant a prop vostre, normalitzar la diversitat i les diferents realitats  socials en pro d’un accés universal a la cultura.

Accediu a l’esdeveniment des del link de l’ICOM:

Col·laboradors del museu:

Andorra Telecom