Inici » Activitats » Desperta els teus sentits amb una sessió mindfulness des de la perspectiva de l’art amb l’exposició “Femina Feminae”.

L’ambaixadora de Lolë Andorra Mireia Canudas, aprofitant la claredat, energia i creativitat del matí, ens guiarà per un recorregut d’experiències de meditació.

I en acabar podrem degustar els tes creats per L’infús i inspirats en les obres de l’exposició juntament amb una selecció de pastissos del Noranta Tres de Les Closes.

Cal portar el comprovant de la reserva de plaça mitjançant Eventbrite i fer la donació a les urnes solidàries en check in de l’esdeveniment.

29 desembre de 2018 al Museu Carmen Thyssen.

Hora de l’activitat: 9:00 – 10:30

Les places són limitades!

Reserves a través de l’enllaç: