Inici » Activitats » Conferència sobre el discurs musical amb Lluís Cartes

Conferència sobre el discurs musical amb Lluís Cartes

El Museu Carmen Thyssen Andorra presenta les activitats del mes de juny amb la segona conferència sobre el discurs musical!

Lluís Cartes, músic i compositor andorrà, serà l’encarregat de continuar amb el cicle de conferències sobre el discurs musical de l’exposició SONS. Analogies musicals a la pintura el dijous 27 de juny, a les 19 hores.

L’esdeveniment, que compta amb la col·laboració de la Fundació ONCA, permetrà als assistents aprofundir sobre les peces musicals creades per vuit pintures que conformen els grups Acords i Moviment. Lluís Cartes explica que “part de la meva inspiració ha estat basada en el que m’han transmès les pintures. Per donar a les peces un granulat orgànic he intentat utilitzar gairebé sempre instruments reals barrejats amb elements electrònics.”

Aquest i altres detalls seran els que donarà a conèixer en aquesta segona jornada del cicle de conferències.

El preu de l’entrada a la conferència serà de 3 euros per assistent i es pot reservar a través del correu de reserves@mcta.ad o bé al telèfon 800 800.