Inici » Activitats » 28a Campanya de recollida de Joguines per Nadal

28a Campanya de recollida de Joguines per Nadal

El Museu Carmen Thyssen Andorra s’adhereix a la 28a campanya de recollida de joguines d’RTVA a favor de Càritas.

Aquest any, i per primer cop, el Museu Carmen Thyssen Andorra es convertirà en un dels punts de recollida, així que el Museu convida a tothom a venir i deixar una joguina sense embolicar destinada per a infants i joves d’entre 0 i 16 anys.

La col·laboració amb la 28a Campanya de recollida de joguines a favor de Càritas Andorrana, ha estat organitzada pel locutor d’RNA Òscar Royo i Ràdio i Televisió d’Andorra amb la col·laboració de MoraBanc. El museu Carmen Thyssen Andorra formarà part dels 30 més de punts de recollida distribuïts per tot el territori.

La campanya va iniciar-se ahir, 7 de desembre i durarà fins al 31 de desembre de 2020. Podeu venir a deixar la vostra joguina durant l’horari d’obertura del Museu.